Το Tecsun PL-880 είναι ένα ραδιόφωνο που καλύπτει τις ζώνες των Μακρών, Μεσαίων και Βραχέων κυμάτων καθώς επίσης και την μπάντα της ραδιοφωνίας των FM. Στα Μακρά λειτουργεί από 100 μέχρι 519KHz, στα Μεσαία από 520 μέχρι 1710 KHz, στα Βραχέα από 1711 μέχρι 29999 KHz και στα FM από 64 μέχρι 108 MHz. Οι διαμορφώσεις που διαθέτει είναι AM kai SSB για Μεσάια και Βραχέα και φυσικά WFM για την ραδιοφωνία.

    Το Tecsun PL-880 έρχεται σε ένα πανέμορφο κουτί συσκευασίας που – εκτός από το ραδιόφωνο – περιέχει εγχειρίδιο με τις οδηγίες χρήσης, μία καλοφτιαγμένη δερμάτινη θήκη που κλείνει με φερμουάρ, ένα ζευγάρι stereo ακουστικά, ένα καλώδιο φόρτισηςUSB, μία μπαταρία LiOn τύπου 18650 με τάση 3.7V και χωρητικότητα 2000 mAh. Μέσα του εκτός των προαναφερθέντων, υπάρχει ένας ραδιοερασιτεχνικός χάρτης, διαστάσεων 76 × 52 cm, που δείχνει τις ραδιοερασιτεχνικές ζώνες καθώς επίσης περιέχει και πλήρη λίστα με τα ραδιοερασιτεχνικά διακριτικά ανά χώρα. Στην πίσω πλευρά του χάρτη υπάρχει μια μεγάλη φωτογραφία του ραδιοφώνου, με ένα γρήγορο οδηγό χρήσης που περιλαμβάνει συνοπτικές περιγραφές των λειτουργιών και όλων των πλήκτρων του. Ο χάρτης είναι τυπωμένος σε πολύ χοντρό χαρτί και αποτελεί πραγματικό στολίδι για το δωμάτιο κάθε λάτρη του ραδιοφώνου ή κάθε ραδιοερασιτέχνη. Εκτός από τον χάρτη μέσα στην δερμάτινη θήκη θα βρείτε και ένα υπέροχο logbook της Tecsun, στο οποίο μπορείτε να κρατάτε ημερολόγιο με τους σταθμούς, την συχνότητα, την γλώσσα και την ώρα που τους ακούσατε στα Βραχέα και μία κεραία σύρματος μήκους 5 μέτρων με ειδικό μανταλάκι στήριξης στο τέρμα και πλαστική βάση επάνω στην οποία τυλίγεται για εύκολη μεταφορά.

    Οι διαστάσεις του ραδιοφώνου Tecsun PL-880 είναι 192(Π) Χ 112(Υ) Χ 33(Β) mm. Το βάρος του χωρίς την μπαταρία είναι 520gr. Όταν το ραδιόφωνο είναι κλειστό στην οθόνη εμφανίζεται η τρέχουσα ώρα, η ώρα που είναι ρυθμισμένο το ξυπνητήρι που έχει το ραδιόφωνο καθώς και η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Όταν ανοίξουμε το ραδιόφωνο εμφανίζεται η συχνότητα που έχει επιλεγεί, η διαμόρφωση, η ώρα καθώς και η μετρική μπάντα για λίγα δευτερόλεπτα καθώς συντονίζουμε. Το ραδιόφωνο διαθέτει δύο επιλογές βήματος συντονισμού στα Μεσαία κύματα, ανάλογα με την χώρα που λειτουργεί. Διαλέγουμε βήμα 9 ή 10 KHz πατώντας το αριθμητικό πλήκτρο 3 που φέρει την επιπλέον ένδειξη 9/10 ΚΗz, όταν το ραδιόφωνο είναι εκτός λειτουργίας. Το βήμα των 9 KHz αφορά την Ευρώπη άρα και την χώρα μας. Όταν το επιλέξουμε η ζώνη που καλύπτεται στα Μεσαία είναι από 522 μέχρι 1620 KHz. Αντίστοιχα το βήμα των 10 KHz αφορά την αμερικάνικη ήπειρο και όταν το επιλέξουμε η ζώνη που καλύπτεται είναι από 520 μέχρι 1710 KHz. Με την χρήση του περιστροφικού κουμπιού Tuning ο συντονισμός αλλάζει ανάλογα με το βήμα που έχουμε επιλέξει 9 ή 10 KHz. Το βήμα συντονισμού στα Βραχέα είναι 1 KHz με χρήση του κουμπιού Tuning. Με το Fine Tuning το βήμα είναι 10 Hz που είναι εξαιρετικό για ένα απλό ραδιόφωνο. Πολύ σημαντική λειτουργία του PL-880 είναι η δυνατότητα επιλογής φίλτρων διέλευσης ανάλογα με την διαμόρφωση που έχουμε επιλέξει στα Μεσαία και Βραχέα. Σε διαμόρφωση AM τα φίλτρα που έχουμε στην διάθεσή μας είναι 9, 5, 3.5 και 2.3 KHz. Σε διαμόρφωση SSB τα φίλτρα είναι 4, 2.3, 1.2 και 0.5 KHz. Βλέπουμε λοιπόν ότι ο δέκτης είναι κατάλληλος για λήψη όχι μόνο φωνής αλλά και σημάτων CW αφού διαθέτει και πολύ στενό φίλτρο 500Kz. Το Tecsun PL-880 είναι βασισμένο σε τεχνολογία DSP που χρησιμοποιείται όχι μόνο στο κύκλωμα λήψης αλλά και στην επεξεργασία του τελικού ήχου που αποδίδει. Η ένταση του λαμβανόμενου σήματος φαίνεται στην οθόνη σε dBu που είναι φυσικά πολύ πιο ακριβής ένδειξη από τα συνηθισμένα S-Meter με μπάρες ή βελόνα. Δίπλα στην ένδειξη σήματος υπάρχει και μέτρηση της στάθμης του σήματος μπρος θόρυβο σε dBu. Με DSP ολοκληρώνονται και τα φίλτρα στην AM και SSB διαμορφώσεις αλλά και το κύκλωμα περιορισμού θορύβου (Dynamic Noise reduction) στην λήψη που διαθέτει ο δέκτης.

    Το Tecsun PL-880 είναι πραγματικά ένα πάρα πολύ καλό ραδιόφωνο για καθημερινή χρήση αλλά και για τον παθιασμένο ακροατή που κυνηγάει το DX. Η δυνατότητα μέτρησης σήματος σε dBu θα φανεί πολύ χρήσιμη σε ερασιτέχνες ενώ ο πολύ καλός ήχος του θα ευχαριστήσει όποιον το ακούσει. Τα αντικείμενα και οι δυνατότητες που χαρίζει η Tecsun σε όποιον το αγοράσει όπως ο χάρτης, η κεραία σύρματος και το logbook είναι πολύ όμορφα και δείχνουν την προσοχή που δίνει η εταιρία σε όσους το αγοράσουν.


Περιοχές συχνοτήτων:

FM : 87.0 – 108.0 MHz / 87.5-108 / 76-108 / 64-108
Tuning step: 0.01MHz/0.1MHz
SW : 1711- 29999KHz Tuning step: 1KHz/5KHz
MW: 522 – 1620KHz Tuning step: 1KHz/9KHz
520 – 1710KHz Tuning step: 1KHz/10KHz
LW : 100 – 519KHz Tuning step: 1KHz/9KHz

Ευαισθησία:
FM (S/N=30dB) <3μV
MW (S/N=26dB) <1mV/m
LW (S/N=26dB) <3mV/m
SW (S/N=26dB) <20 μV
SSB (S/N=10dB) <1μV
S/N Ratio
FM>65dB
MW/LW>40 dB
SW> 45 dB

Εύρος ζώνης καιεπιλεκτικότητα
FM Selectivity >60dB (+150KHz)
MW/LW Bandwidth 9,5,3.5,2.3 KHz Selectivity >50dB (BW=9KHz)
SW Bandwidth 9,5,3.5,2.3 KHz Selectivity >50dB (BW=9KHz)
SSB Bandwidth 4,3,2.3,1.2, 0.5KHz Selectivity >50dB (BW=4KHz)
AM IF 1st IF: 55.845MHz
2nd IF: 10.7MHz
3rd IF: 45KHz
FM IF 128KHz
FM Stereo crosstalk > 35 dB

Ισχύς ακουστικής εξόδου: (distortion 10%) >450 mW
Μνήμες σταθμών: Συνολικά 3050
Ρεύμα ηρεμίας:
FM <30 mA
MW/LW <75mA
SW <75mA
SSB <75mA
Off mode <80μΑ

Μεγάφωνο: Διάμετρος 40mm/ impedance 4Ohm / Power 3W
Τροφοδοσία: Επαναφορτιζόμενη μπαταρία Li-ion 3.7V
Εξωτερικός Adaptor USB jack Dc 5v Current >300mA
Διαστάσεις: 192(W) x 113(H) x 33(D) mm
Βάρος: 520g(Χωρίς την μπαταρία)
Έκδοση Firmware: 8820

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

Ραδιόφωνο παγκοσμίου λήψεως με SSB Tecsun PL-880

  • Κατασκευαστής: Tecsun
  • Κωδικός Προϊόντος: AN-PL-880
  • Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας.
  • 219,00€

  • Χωρίς ΦΠΑ: 176,61€

2166 Page Views

Ετικέτες: Ραδιόφωνο, παγκοσμίου λήψεως, SSB, Tecsun