Ραδιόφωνο παγκοσμίου λήψεως με PLL AM/FM/LW/SW/SSB  Tecsun PL-365

Το PL-365 είναι εξοπλισμένο με το νέο ολοκληρωμένο DSP si4735 (από την Silicon Labs στις Η.Π.Α.) για την ψηφιακή αποδιαμόρφωση των αναλογικών σημάτων εκπομπής AM / FM, γεγονός που ενισχύει σημαντικά την ευαισθησία του ραδιοφώνου, την επιλεκτικότητα, τον λόγο S / N και τις αντί-παρεμβολές. Το PL-365 είναι επίσης εξοπλισμένο με το Easy Tuning Mode (ETM), την ιδανική μέθοδο συντονισμού της Tecsun. Το ETM παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα αυτόματης σάρωσης για νέους ραδιοφωνικούς σταθμούς, χωρίς αντικατάσταση σταθμών που έχουν ήδη αποθηκευτεί στη μνήμη ραδιοφωνικών σταθμών. Το ETM αποτελεί ιδανική λειτουργία για χρήστες που ακούν ραδιοφωνικές εκπομπές σε διαφορετικές τοποθεσίες. Επίσης να αναφέρουμε την δυνατότητα λήψης SSB και AM (με κεραία φερρίτη που συμπεριλαμβάνετε στην τιμή).

Εύρος συχνοτήτων:

Εύρος επιλογής FM:

76 - 108 MHz

87 - 108 MHz

87 - 108 MHz

Εύρος επιλογής MW (AM):

522 - 1620 kHz (βήματα 9 kHz)

520 - 1710 kHz (βήματα 10 kHz)

LW: 150 - 520 kHz

SW: 1711 - 29999 kHz.

Μέθοδοι συντονισμού:


Αυτόματος συντονισμός αποθήκευσης (ATS) για FM / MW / LW / SW

Χειροκίνητη κλήση συντονισμού

Αυτόματη σάρωση (4 δευτερόλεπτα πριν από την ακρόαση)

Βασικά χαρακτηριστικά:

550 μνήμες σταθμών (100 μνήμες για FM, MW / LW και SSB, 250 μνήμες για SW)

Ρύθμιση FM Mono & Stereo

Οπίσθιος φωτισμός πορτοκαλί οθόνης

Η πολυλειτουργική ψηφιακή οθόνη εμφανίζει:

Συχνότητα

Ισχύς σήματος

S / N

Ρολόι & Συναγερμός

Θερμοκρασία (° C ή ° F)

Κατανάλωση μπαταρίας

Συναγερμός μέσω ραδιοφώνου

Χρονοδιακόπτης αφύπνισης (1 - 90 λεπτά)

Χρονοδιακόπτης αναστολής λειτουργίας (1 - 120 λεπτά)

Τηλεσκοπική κεραία (45,5 cm / 18 ίντσες)

Λειτουργία κλειδώματος κλειδιού

Ηχείο (D40mm / 0.5W)

Υποδοχή ακουστικών (3,5mm)

Υποδοχή κεραίας AM / MW

Υποδοχή DC 5V USB

Ενσωματωμένο σύστημα φόρτισης για τη φόρτιση της επαναφορτιζόμενης μπαταρίας Ni-MH

Τροφοδοσία: 3 μπαταρίες μεγέθους AA (δεν περιλαμβάνονται)

Φόρτιση: εξωτερικός προσαρμογέας USB 5V (συμπεριλαμβάνεται); Βύσμα της Βόρειας Αμερικής (τύπος Α) μόνο.

Μέγεθος μονάδας: 53 x 159 x 26 mm (Π x Υ x Β)

Αξεσουάρ: Στερεοφωνικά ακουστικά 1pc, θήκη μεταφοράς 1 τεμ., 1 εξωτερική κεραία AM, 1 κεραία εξωτερικού καλωδίου FM / SW, και  εγχειρίδιο.

  

Ευαισθησία

FM (S / N = 30dB) <3uV

MW (S / Ν = 26dB) <1mV / m

LW (S / N = 26dB) <10mV / m

SW (S / Ν = 26dB) <30uV

SSB (S / N = 10dB) <3uV

Εκλεκτικότητα

FM> 60dB

MW> 60dB

LW> 60dB

SW> 60dB


Technical
Οδηγίες Σύντομες οδηγίες χρήσεως για το Tecsun PL-365. Οι οδηγίες αυτές δεν αντικαθιστούν το manual του κατασκευαστή. Αναφέρονται στο σημαντικότερο σημείο κάθε ραδιοφώνου που είναι η λήψη και η αποθήκευση των σταθμών. Με το πλήκτρο [Display] εναλλακτικά βλέπετε την θερμοκρασία του χώρου, τα επίπεδα του σταθμού λήψης, την ώρα και την ώρα ξυπνητηριού. Παρατεταμένο πάτημα στο [Κλειδί] κλειδώνει όλες τις λειτουργίες πλήκτρων. Πατήστε το ξανά παρατεταμένα για ξεκλείδωμα. Πως θα κάνετε λήψη. Πατήστε το [POWER] για να ενεργοποιήσετε το ραδιόφωνο και επιλέξτε τη ζώνη σας πιέζοντας σύντομα FM,MW,SW. Σε περίπτωση λήψης FM / SW, η τηλεσκοπική κεραία πρέπει να είναι ανοιγμένη. Στα μεσαία κύματα MW υπάρχει κεραία (φερίτης) δωρεάν μέσα στην συσκευασία για να τοποθετηθεί άνωθεν της συσκευή σας. Η κεραία αυτή περιστρέφεται για καλύτερη λήψη . Ο αγαπημένος σας σταθμός μπορεί να βρεθεί με μία από τις ακόλουθες μεθόδους: Μέθοδος 1: Χρήση της λειτουργίας "Εύκολος συντονισμός" (ETM) (λειτουργία εύκολης ρύθμισης): για ακρόαση ραδιοφώνου. 1.) Πιέστε & απελευθερώστε το πλήκτρο [ETM] για να μεταβείτε στην ETM κατάσταση. 2.) Πατήστε και κρατήστε πατημένο το κουμπί [ETM]. Οι συχνότητες ραδιοφώνου στη ζώνη που βρίσκεστε θα επιλεγούν αυτόματα. Η λειτουργία ETM θα ολοκληρωθεί σε μικρό χρόνο. Με το tuning δεξία σας επιλέξτε τον αποθηκευμένο σταθμό για ακρόαση. Το ETM μπορεί να αποθηκεύσει έως και 100 ραδιοφωνικούς σταθμούς το καθένα σε FM / MW / και μέχρι 250 σταθμούς σε SW. FM: Εάν αλλάξει η θέση λήψης ακόμη και μέσα στο σπίτι σας, προτείνεται να εκτελεστεί εκ νέου το ΕΤΜ. Κεραία πάντα ανοιγμένη. Το FM ST κουμπί ενεργοποιεί το stereo στα ακουστικά. Ήχος εξαιρετικός με την χρήση ακουστικών σε ευρύ φάσμα ακουστικής απόκρισης. Με κλειστό το stereo η ευαισθησία αυξάνεται και το πιθανό φύσημα εξαλείφετε εάν η λήψη σας είναι δύσκολη. MW: Τη νύχτα θα λάβετε τους περισσότερους ραδιοφωνικούς σταθμούς που εκπέμπουν και ίσως χρειαστεί να εκτελέσετε το ETM λειτουργία άλλη μια φορά. Η κεραία (φερίτης) και η θέση σας παίζει μεγάλο ρόλο στην λήψη. Μην ανοίγετε την κάθετη κεραία όταν κάνετε λήψη μεσαίων κυμάτων MW. Πολύ θόρυβο μπορεί να ακούσετε στην μπάντα αυτή που εξαρτάτε από τις συσκευές που έχετε στο χώρο σας πχ. Routers, modems ,tablet, bluetooths, κινητά, λάμπες Led κτλπ. Βγείτε σε ένα χώρο καθαρό από ηλεκτρικό θόρυβο για να δείτε την διαφορά. SW: Τα σήματα μετάδοσης των SW (βραχέων) είναι τόσο ασταθή ώστε να τα λαμβάνουμε σύμφωνα με τους κανόνες διάδοσης ραδιοφωνικών κυμάτων. Οι σταθμοί είναι διαφορετικοί μεταξύ της ημέρας και της νύχτας. Να θυμάστε πάνω από τους 10 Mhz ακούμε την ημέρα και κάτω από 10 Mhz την νύχτα. Η κεραία πάντα ανοιχτή. Εξωτερική η εσωτερική κεραία βοηθάει πάρα πολύ στην λήψη. Υπάρχει στην συσκευασία η βοηθητική κεραία σύρματος. Είναι καλό να δουλεύεται με αυτήν. Πραγματοποιήστε ξανά τη σάρωση ΕΤΜ. Μεγάλες διαλείψεις σημάτων από ώρα σε ώρα. Υπάρχουν σταθμοί που στην ίδια συχνότητα δεν ακούγονται κάποιες ώρες διότι γυρνούν τις κεραίες σε διαφορετικά σημεία του πλανήτη. Πχ η Φωνή της Ελλάδας όπου ακούγετε καλά το βράδυ στους 9.420 Mhz SW. Μέθοδος 2: Χειροκίνητος συντονισμός. Πιέστε και απελευθερώστε το κουμπί [VF], για να μεταβείτε στην κατάσταση επιλογής της συχνότητας. Περιστρέψτε το κουμπί [TUNING] για να επιλέξετε τον σταθμό σας. Ο συντονισμός FAST / SLOW σε βήμα 1 ή 10, έχει να κάνει με την ταχύτητα περιστροφής του [TUNING]. Για την αποθήκευση του σταθμού. Υπάρχουν συνολικά 550 προκαθορισμένες μνήμες στο PL-365 και PL-360. Για FM, MW , κάθε μπάντα έχει 100 προκαθορισμένες μνήμες και 250 προκαθορισμένες μνήμες για SW. Εφόσον βρείτε τον σταθμό πατήστε [ΜΕΜ], περιστρέψτε το tuning για να βρείτε την θέσης μνήμης και μετά πατήστε πάλι [ΜΕΜ] για αποθήκευση. Οι αποθηκευμένες μνήμες με την σειρά θα τις δείτε πατώντας το πλήκτρο [VM]. Δείτε παρακάτω. Κατάσταση της διεύθυνσης μνήμης [VM] Πατώντας μία φορά μπαίνουμε στην διαδικασία εύρεσης σταθμών που είναι αποθηκευμένες στις μνήμες σας. Με το πλήκτρο [TUNING] επιλέγουμε τον αριθμό μνήμης που θέλουμε να ακούσουμε. Πατώντας παρατεταμένα το [VM] ξεκινά η διαδικασία preset των μνημών. Οι μνήμες ακούγονται με την σειρά τους για σύντομη ακρόαση κάποιων δευτερολέπτων. Πατώντας το [VM] επιλέγουμε την επιθυμητή για ακρόαση. Εύχρηστες λειτουργίες. Επέκταση λήψης στα μεσαία κύματα (MW) μέχρι τους 1710 Khz. Με κλειστό τον δέκτη πατήστε παρατεταμένα το πλήκτρο 9/10 Khz. Ενεργοποιήστε τον φορτιστή. Μόνο για μπαταρίες επαναφορτιζόμενες. Μην τον ενεργοποιείτε για απλές αλκαλικές μπαταρίες, θα χαθεί η εγγύηση και ο δέκτης θα καταστραφεί. Θα χρειαστείτε έχτρα ένα καλώδιο USB. Με κλειστό τον δέκτη πατήστε την μπαταρία [VΜ]. Επέκταση λήψης στα FM. Με κλειστό τον δέκτη πατήστε το πλήκτρο [FM SET]. Οι λειτουργίες SSB αποτελούνται από την άνω πλευρική USB και την κάτω πλευρική LSB και συνήθως βρίσκονται σε συχνότητες που ακούν οι αδειούχοι ραδιοερασιτέχνες HamRadio Amateurs. Οι συχνότητες αυτές ορίζονται από την Διεθνή Αμερικανική ένωση Ραδιοερασιτεχνών σύμφωνα με το bandplan της εκάστοτε περιοχής. Για περισσότερα όσον αφορά αυτές τις δυνατότητες λήψης καλέστε μας να σας βοηθήσουμε ή στείλτε μας email.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

Ραδιόφωνο παγκοσμίου λήψεως με PLL AM/FM/LW/SW/SSB Tecsun PL-365

  • Κατασκευαστής: Tecsun
  • Κωδικός Προϊόντος: AN-PL-365
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
  • 99,00€

  • Χωρίς ΦΠΑ: 79,84€

4861 Page Views

Ετικέτες: Ραδιόφωνο, Tecsun